Od tolerancji do obowiązkowej sympatii wobec gejów

Źródło: Rzeczpospolita: Od tolerancji do obowiązkowej sympatii
21.12.2006

Homoseksualiści przebyli długą drogę. Jeszcze 40 lat temu ich upodobania seksualne niemal powszechnie były uważane za zaburzenia psychiczne. Wtedy nikomu nie przyszłoby do głowy, żeby uważać ich za subkulturę, a co dopiero za mniejszość. Nikt też – zapewne nawet oni sami – nie przypuszczał, że w tak krótkim czasie stworzą tak potężne lobby. Że liczyć się z nimi będą musieli politycy. Że ich styl życia będzie jawnie promowany nawet w telewizyjnych programach dla dzieci.

Szermując hasłami walki z dyskryminacją, środowiska homoseksualne szybko zdobywają nowe przyczółki. Mnożą z zawrotną szybkością żądania. Już nie wystarcza im prawo do legalizacji związków cywilnych, lecz domagają się dla nich błogosławieństwa Kościoła. Za określenie „homoseksualizm to grzech” można nawet stanąć przed sądem, czego miał okazję doświadczyć szwedzki pastor Ake Green.

Prawo do adopcji dzieci, które oferują homoseksualnym parom niektóre państwa, to też za mało. Oprócz zmian w przepisach aktywiści tych środowisk chcą dokonać rewolucji nie tylko w naszych obyczajach, ale także w naszych głowach. Niemal jak u Orwella – chcą stworzyć nowy typ człowieka, który ich odmienność od małego będzie uważał za normę. Temu służą specjalne programy wychowawcze wprowadzane w holenderskich, szwedzkich czy amerykańskich podstawówkach. Temu służy jawna promocja rodzin homoseksualnych w młodzieżowych audycjach holenderskiej telewizji. – Chcieliśmy się przyczynić do szerzenia tolerancji między najmłodszymi dziećmi. Pokazać im w atrakcyjnej, przemawiającej do nich formie, że homoseksualne małżeństwa to coś pozytywnego, z czym coraz częściej będą się stykać – tłumaczyła z rozbrajającą szczerością jedna z autorek programu dla młodych widzów.

Zapamiętajmy to zdanie: „homoseksualne małżeństwa to coś pozytywnego”. Bo nie o równe prawa tu chodzi, ale o afirmację ich stylu życia. Nie o tolerancję, a nawet nie o bezwarunkową akceptację. Oni domagają się dla siebie obowiązkowej sympatii.
Beata Zubowicz

Reklamy

7 thoughts on “Od tolerancji do obowiązkowej sympatii wobec gejów

  1. Miko 6 stycznia 2007 / 00:39

    Ta kobieta chyba szkoły nie skończyła? Niech sie najpierw zorientuje, o co chodzi organizacjom LGBT…

  2. Paweł z Warszawy 29 listopada 2007 / 14:54

    W 100% zgadzam sie z autorem tego tekstu HOmosy chcą żeby na siłe ich akceptować i niedopuszczaja do siebie myśli że to choroba (najgorsza z najgorszych) .Uważam że tych zboków sie powinno kastrować!!!!!! NIE NAWIDZE ICH.Jesli Polska zaakceptuje gejowskie i lesbijskie małżeństwa to naprawde strace wiare w ludzi i we własny kraj .A więc dlatego że jestem wierzący nigdy nie popre homoseksualistów NIGDY I PRZENIGDY prnendzej strzelił bym sobie w łeb!!!!!!!I proszę nie porównywac mnie do faszystów bo nim nie jestem ja poprostu myślę racjonalnie i zgodnie z wyznawana przez siebię religią bo zacznie sie od gejów i lesbijek a skończy na pedofilii a może nawed na czymś gorszym!! Z powazaniem dla wszystkich którzy myslą podobnie do mnie. POLACY obudzcie sie i niedopuśccie tego scierwa do nas i naszego wspaniałego kraju!!!!!!!!!!!!! ZERO TOLERANCJI!!!!!!!!!!!

  3. Paweł z Katowic 28 Maj 2008 / 17:07

    Nie obchodzi mnie co sobie pomyślicie o mnie. Myślcie sobie co chcecie, nawet uważajcie mnie za faszyste. Wali mi to.
    Przejdźmy do sedna sprawy. Homoseksualizm to jest choroba. Nienormalność, która dopada coraz więcej społeczeństwa. Wszyscy chcą być tolerancyjni ale jak można mówić o wychowaniu dziecka przez mężczyznę i mężczyznę. Tata i tata? Nienormalne! Zero tolerancji dla pedalstwa.
    W Polsce powinny być zakazane parady równości. Nie mam ochoty oglądać obmacujących sie pedałów na ulicy. Popieram działania skinhedów. Myślcie co chcecie o mnie mnie to nie obchodzi.
    Jak w Polsce zalegalizują związki seksualne to ja się powieszę. Albo pojadę do prezydenta i mu powiem swoje.
    Jak już chcą legalizować coś to niech zalegalizują marihuane w Polsce. Zalegalizują, wpuszczą w obieg, nałożą akcyzę i roczny dochód budżetu państwa będzie o wiele większy. Pokryją tymi pieniędzmi częściowo dziurę budżetową.
    To wszystko z mojej strony. Czekam na wypowiedzi innych.

  4. K 16 grudnia 2008 / 20:04

    Tylko, że to wszystko nie jest takie proste jak sobie myślisz. Bycie gejem, lesbijką czy też biseksualistą nie zależy od osoby, która nią jest. Po prostu taka się rodzi i ma wybór, albo żyć w zgodzue z sobą, albo cierpieć i na siłę oszukiwać się, że jest inną osobą.OsobyLGBT nie mają łatwego zycia, bo nie sąakceptowane i większość swoich problemów noszą w sobie, boją siękomu kolwiek powiedzieć o tym co ich trapii własnie przez takie nastawienie do nich jak obu Pawłów (sorki). A poza tym to są normalni ludzie, którzy chcą tylko, żeby bez przeszkód móc kochać i być kochanym.

  5. Myślący 2 stycznia 2009 / 21:18

    „W 100% zgadzam sie z autorem tego tekstu HOmosy chcą żeby na siłe ich akceptować i niedopuszczaja do siebie myśli że to choroba (najgorsza z najgorszych) .Uważam że tych zboków sie powinno kastrować!!!!!! NIE NAWIDZE ICH.Jesli Polska zaakceptuje gejowskie i lesbijskie małżeństwa to naprawde strace wiare w ludzi i we własny kraj .A więc dlatego że jestem wierzący nigdy nie popre homoseksualistów NIGDY I PRZENIGDY prnendzej strzelił bym sobie w łeb!!!!!!!I proszę nie porównywac mnie do faszystów bo nim nie jestem ja poprostu myślę racjonalnie i zgodnie z wyznawana przez siebię religią bo zacznie sie od gejów i lesbijek a skończy na pedofilii a może nawed na czymś gorszym!! Z powazaniem dla wszystkich którzy myslą podobnie do mnie. POLACY obudzcie sie i niedopuśccie tego scierwa do nas i naszego wspaniałego kraju!!!!!!!!!!!!! ZERO TOLERANCJI!!!!!!!!!!!”

    Racjonalista ? Chrześcijanin ? Ciekawe… Jeżeli jesteś racjonalistą to powinieneś wiedzieć że homoseksualiści mają prawie takie same prawa jak Ty gdyż Konstytucja dotyczy wszystkich obywateli . A homoseksualizm dla Twojej wiadomości to nie zboczenie zapytaj lekarzy naukowców . Jeżeli jesteś chrześcijaninem to dlaczego kierujesz się nienawiścią ?? I mówisz o samobójstwie ??

  6. Johny Mnemonic 25 listopada 2010 / 21:17

    Nie mam nic do homoseksualistów,ale widzę tu na siłę indoktrynację,tak się wprowadza NWO,najpierw rozbija się rodzinę,homoseksualizm w np. Szwecji nie jest problemem,tam problemem jest nastawianie dzieci w szkołach przeciwko rodzicom,jeśli dziecko jest złe na rodzica bo np. ten mu czegoś nie kupił,może donieść pracownikom socjalnym,że jest bite,albo tata na nie krzyczy,dziecko jest odbierane,a rodzice szargani po sądach,w rezultacie rodzice boją się wychowywać dzieci,boją się swoich dzieci jak u Orwella i ta polityka działa,samotność i wyalienowanie społeczestwa

  7. Cazar 27 lutego 2013 / 00:05

    To jest sprawa nienormalna,!,Rodziny muszą działać natychmiast,,,ABSURD!!!ALBO NAUKOWCY SIĘ CZEGOŚ BOJĄ !ALE CZEGO?? TO SĄ pederasci .,,,,,,część z nich jest pedofiami won z TYM ZBOCZEŃCAMI !!!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s