Masturbacja dla małych dzieci – zalecana

Źródło: Rzeczpospolita: Władze zachęcają do zabawy w doktora
09.07.2007

„Ojcowie nie poświęcają łechtaczce i waginie córki wystarczająco uwagi. Zbyt rzadko ich pieszczoty obejmują te rejony ciała. A tylko w ten sposób dziewczynki mogą rozwinąć poczucie dumy ze swej płci” -czytamy w broszurze „Miłość, ciało i zabawy w doktora” wydanej przez Federalne Centrum Oświaty Zdrowotnej (BZgA). Jest skierowana do rodziców dzieci w wieku od roku do trzech lat.

Według autorów dla zdrowego rozwoju dziewczynki istotne jest, żeby ojciec okazywał jej, jak bardzo jest dumny z tego, że jest dziewczynką. Najlepiej za pomocą rąk: „Dziecko dotyka wszystkich części ciała ojca. Czasami podniecając go. Ojciec powinien robić tak samo”.

Z broszury można się dowiedzieć, że matki często nadają penisowi syna pieszczotliwe nazwy. Organy seksualne dziewczynki pozostają jednak bezimienne. W ten sposób dziewczynka ma się czuć gorsza od chłopca. Ojcowie powinni więc z czułością mówić o waginie córki, nazywając ją na przykład „kubeczkiem miodu.”

Autorzy broszury radzą rodzicom, aby pozwalali dzieciom na”nieograniczoną masturbację”. „Kiedy dziewczynka wkłada sobie przedmioty do waginy, rodzic powinien tylko wtedy interweniować, kiedy istnieje ryzyko, że zrobi sobie krzywdę. Na przykład kiedy jej wargi sromowe są już spuchnięte od ocierania się o fotel. Wtedy trzeba powiedzieć dziecku, że nie powinno się kaleczyć. Tłumacząc równocześnie, że stymulacja genitaliów jest całkowicie w porządku” – czytamy.

Nie dla zahamowań

Masturbacja i dotykanie genitaliów przez rodziców ma zapobiec zahamowaniom seksualnym dziecka w wieku dorosłym: „Dzieci powinny się nauczyć, że nie ma czegoś takiego jak wstydliwe części ciała. Ciało to dom, z którego trzeba być dumnym”.

Piosenki o waginie

BZgA ma także dobre rady dla rodziców nieco starszych dzieci. Niedawno urząd wydał poradnik na temat rozwoju seksualnego przedszkolaków. Rodzice dowiadują się, że naśladowanie ruchów kopulacyjnych jest wskazane dla rozwoju czterolatka.

Wraz z poradnikiem urząd rozsyła książeczkę z piosenkami pod tytułem „Nos, brzuch i pupa”. Jedna z nich, brzmi następująco: „Kiedy dotykam mego ciała, odkrywam, co mam. Mam waginę, bo jestem dziewczynką. Ona nie tylko służy do siusiania. Kiedy ją dotykam, czuje przyjemne mrowienie”.

Broszura BZgA należy do lektur obowiązkowych w dziewięciu landach niemieckich. Stosuje się ją podczas szkolenia wychowawców w żłobkach, przedszkolach oraz szkołach podstawowych. Poleca ją nawet wiele organizacji oficjalnie walczących z pedofilią. Tak jak Niemiecki Związek ds. Ochrony Dzieci (Kinderschutzbund). BZgA, która jest podporządkowana Ministerstwu ds. Rodziny, co roku rozsyła miliony egzemplarzy 40-stronicowej książeczki.

Perwersyjny umysł

Odmienne opinie można jednak znaleźć na licznych niemieckich forach internetowych. „Przerażające”, „perwersyjne” lub „szokujące” – te słowa pojawiają się najczęściej w wypowiedziach internautów.

Podobnego zdania są psycholodzy. – To patologiczne spojrzenie na rzeczywistość. Dzieci nie powinno się uświadamiać w taki sposób. Trzeba mieć perwersyjny umysł, żeby coś takiego napisać -powiedział „Rz” jeden z wykładowców psychologii klinicznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.

BZgA odpiera zarzuty. – Dzieci są stworzeniami seksualnymi i szukają ciągle zaspokojenia swych potrzeb – powiedział „Rz” urzędnik BZgA Eckhardt Scheffer. – Źli nie są rodzice, którzy na to pozwalają, lecz ci, którym się to źle kojarzy.
ALEKSANDRA RYBIŃSKA

Nowoczesne wychowanie

ECKHARDT SCHEFFER, Federalne Centrum Oświaty Zdrowotnej (BZgA)

Przed publikacją poradnika skonsultowaliśmy się z rodzicami, wychowawcami oraz psychologami dziecięcymi. 93 procent z nich oceniło go pozytywnie. Kiedy mówimy o dotykaniu genitaliów dzieci, chodzi nam o to, żeby dziecko nie dorastało w przekonaniu, że jego genitalia są obłożone tabu, że są czymś, czego nie wolno dotykać, czymś, co nie istnieje. To prowadzi do zaburzeń w późniejszym życiu. Podświadomie dziecko będzie miało więcej zahamowań seksualnych niż jego rówieśnicy wychowani bardziej liberalnie. Dlatego trzeba pozwolić dzieciom na masturbację. Nie wolno w tym widzieć erotyzmu, tylko naturalne zachowanie dziecka.

ANNA PRZYMONT, psycholog dziecięcy

Rodzice powinni dziecku poświęcać czas i uczucia. Pieszczoty są ważne, jednak nie powinny polegać na dotykaniu genitaliów. Nie ulega wątpliwości, że dzieci w tym wieku się masturbują. Zaspokajają w ten sposób pierwotne potrzeby. Pozwalanie im na to spowoduje jednak, że będą się masturbować cały czas. Aż do uzależnienia. Często kończy się to zaburzeniem emocjonalnym. To, co napisano w tej broszurze, jest wulgarne i graniczy z pedofilią.

Inne ciekawe artykuły:
Po homoseksualizmie czas na legalizację pedofilii
Wpływ reklamy na zachowanie dzieci
Geje pedofile
Dyskusja o zmianach w oświacie w tym o edukacji seksualnej

77 myśli w temacie “Masturbacja dla małych dzieci – zalecana

  1. tolas 16 lipca 2007 / 16:45

    :O Dla mnie to totalny szok. Nie potrafiłbym żyć w kraju, w którym 93% młodych rodziców uważa takie wychowanie za coś pozytywnego.

    • grgh 6 września 2011 / 15:38

      zgadzam sie z tobą w 110%

  2. Zuzka 18 lipca 2007 / 08:58

    Jestem poczatkujacym psychologiem i uwazam ze za takie zachowanie rodzicow sciga sie pod zarzutem molestowania. Dziecko powinno byc uswiadomone, ale nie w ten sposob. Poza tym, dziecko juz w wieku 2-3 lat samo jest swiadome swojej plci i zaczyna sie identyfikowac z rodzicem tej plci. Uwazam ze rozmawianie o seksie i seskualnosci jest potrzebne, w niektorych przypadkach konieczne. Ale takie ROZMOWY powinny byc przeprowadzone pozniej, gdy dziecko juz rozumie mowe. Jezeli natomist rodzic nie wie jak taka rozmowe przeprowadzis, powinnien zasiegnac porady psychologa dzieciecego. Ale nigdy, przenigdy nie uciekac sie do takich czynow. Bo wlasnie takie zachowanie, a nie jego brak, spowoduje zaburzenia emocjonalne dziecka.

    • keris 27 września 2009 / 12:18

      drogi początkujący psychologu.
      mnie ten tekst też zaleciał jakimiś pedofilskimi elementami, ale…
      czy większej szkody nie wyrzadzisz dziecku karając go za te czyny ,i wpajając mu od najmłodszych lat że to jest brudne i złe?
      Inna sprawa dziecko nauczone że na takie tematy się rozmawia , jest w stanie ostrzec rodzica przed tym że dzieje się coś złego np w przedszkolu, lub że wujek coś próbuje robić w tajemnicy czego nie powinien.
      Nie jestem psychologiem , ale lata naszego komunistycznego czarnogrodu – i to z winy kościoła katolickiego teraz odbijają się na naszych postawach. Wszystko co kojarzone jest z seksem , jest złe , tymczasem dla dziecka 2-3 letniego jest to po prostu poznawianie własnego ciała – czyż nie ?

  3. facet 20 lipca 2007 / 08:24

    Witam,zawsze uważałem ten naród za p….,.Chyba od zarania dziejów maja w tych głowach … ..Na pocieszenie dodam ,ze u nas są skrajnosci w druga stronę.I tez tak mamy od zarania dziejów.
    Pozdrawiam

  4. Belizariusz 26 lipca 2007 / 13:59

    To jest szokujący artykuł. Myślę, że to, co wyprawiają Niemcy, jest sprzeczne z Konwencją Praw Dziecka, która gwarantuje dziecku m.in. wolność od nadużyć seksualnych. Dlatego sprawą powinny zająć się właściwe organizacje ponadnarodowe. To, co wygadują ci Niemcy, nie powinno być w ogóle przedmiotem dyskusji. Trzeba to natychmiast odrzucić, bez dyskusji. A autorów i apologetów tych chorych poglądów zamknąć. Zboczeńcy!

    do faceta:
    Skrajność w drugą stronę to mają dopiero Amerykanie. Słyszałem kiedyś, że czterolatek został oskarżony o molestowanie seksualne swojej koleżanki z przedszkola, bo pocałował ją w polik.

    • keris 27 września 2009 / 12:25

      czy tylko amerykanie ?
      ostatnio czytałem o tym że ojciec poszedł do labu wywołać zdjecia swojego dziecka z pierwszej kąpieli.
      laborant podczas wydawania zdjęć powiedział tak
      : jeszcze raz przyniesie pan takie materiały do wywołania , to zawiadomię Policję:
      !!
      i było to w Polsce
      wydaje mi się że w walce z pedofilią zaczynamy przeginać w następną stronę , jeszcze chwila lub dwie , i nasze dzieci będą musiały być kąpane w szatach skrywających jego genitalia.
      A potem się okaże że dzieci wychowane w anty pedofilskiej panice – są podatne na wszelkie dewiacje i zboczenia , bo dla nich seks to coś brudnego od początku do końca .
      Ochrona dzieci przed działaniem majacym na celu zaspokojenie chorych potzrzeb dorosłych zdecydowanie – TAK
      Paniczne miotanie się bo dziecko może usłyszeć słowo seks , lub co gorsza dotyka się w celu poznania własnego ciała – zdecydowanie NIE

    • Kajka 28 października 2015 / 21:55

      To straszny artykuł!!!Nie wyobrażam sobie żebym pozwoliła swojej 3-4 letniej córce na zabawę z misiem w miejscach intymnych. Sama nazwa wskazuje to ” miejsca intymne ” , a więc takie o których otwarcie do wszystkich nie mówimy i nie pokazujemy. Świat przewraca się do góry nogami, obłęd jakiś!!!!! Każdy z nas gdy był mały „poznawał” w pewien sposób swe ciało i to normalne, ale rodzice na pewno nas za to nie karali ale też NIE zachęcali d tego, tak poprostu bylo i nikt tego nie roztrzasal na czynniki pierwsze!!!Zeby ojciec zachecal swoja corke to cieszenia sie swoja plcia – to chore, pierwszy raz cos takiego slysze!!! Autor tego artykulu chyba za duzo czegos wział bo totalnie go poniosło!!!!! Po przeczytaniu tego do połowy ( dalej już nie dałam rady) zrobiło mi sie nie dobrze – serio!!! Przecież my wychowaliśmy sie w czasch gdy nie było internetu i takiej szczerości w nim i jakoś większość z nas wyrosła na porządnych ludzi. Uważam że dzieci to sa tylko dzieci i jesli sposob nauczania o seksualności zostanie zachowany tj. do tej pory i bedzie to w odpowiednim czasi to tylko wyjdzie to na dobre!!!! Jak można pisać takie głupoty, co za czasy!!!!!!!!!!!!!!!! Nie chce myslec co bedzie za 20 lat…..

  5. Valparaiso 28 lipca 2007 / 04:34

    Hmmmm…. Wydaje mi się, ze to znów burza w szklance wody… Może dlatego, ze temat śmialo podany, bez owijania w bawełnę i z pełnym nazewnictwem medycznym (które nadal w naszym katolickim kraju uważane jest za wstydliwe i obrazoburcze)…

    A fakty? Wydaje mi się, ze i tak właśnie postępuja rodzice niemowląt, chociaz nie zdają sobie z tego sprawy i nie nazywają w ten sposób swoich pieszczot. Maluchy głaska się, masuje, obsypuje pocalunkami łaskota się ich ciałko, bez względu na to czy to „kasia” czy „fido-dido”. Po prostu wyraz miłosci, bez jakiegokolwiek podtekstu erotycznego. W przypadku chłopców jest jeszcze kwestia medyczna: ściąganie napletka i nic w tym dziwnego, ze Maluszkowi stanie przy okazji „antenka”.
    I byc nie jeden Mocherowy Beret stwierdzi, ze jestem wypaczoną matką, bo one tak nie robiły i intymne częsci ciała ich pociech były tematem tabu.

    Gdy Maluszek rośnie te pieszczoty genitalne z czasem zanikają, w ogóle kontakt fizyczny z dzieckiem jakby podupada – a szkoda, bo jest pozawerbalnym wyrazem uczuć, wsparcia i akceptacji.

    Takie jest moje stanowisko w tej sprawie.

    • Kajka 28 października 2015 / 22:18

      Droga Valparaiso,
      Każda matka wie co oznaczaja pieszczoty niemowlaczka, sciaganie napletka u chlopcow, mycie „kici” dziewczynki czy zasypywanie zasypka itp. Dziecko gdy juz zaczyna byc natyle rozumne ze zaczyna poznawac swe cialo, my rodzice owszem nie karamy ale kiedy zachodzi potrzeba delikatnie zwracamy uwage gdyz musimy reagowac, by wlasnie nie przerodzilo sie to „chora poniekad przyjemnosc dziecka”. Kazdy rodzic przytula swe dziecko to normalne.Nie jest to temat tabu ale bez przesady!!!!!! Mocherowe berety tez tak robily i nie pomysla o tobie ja o wypaczonej matce ale po co az doslownie takie artykuly pisac!!!!, BEZ PRZESADY, wszystko ma swoje granice. Autor troche przesadzil i nie powiesz ze nie, gdyz zachecanie dziecka przez ojca do poznawania swego ciala to chore, a jesli uwazasz to za normalne to fakt – jest wypaczona matka!!!!!!!!

  6. 7th Guest 28 lipca 2007 / 12:35

    Taaaa, Niemcy. Postal ze swoją przemocą jest be, ale za to seks analny cacy. Kur… gdzie się tacy lęgną?!

  7. ALE CWELE!!! 28 lipca 2007 / 12:53

    JAKIE NORMALNIE PEDRYLE!!!NORMALNIE JAK TO CZYTAŁEM TO BYŁEM W SZOKU!!

  8. D. 31 lipca 2007 / 09:12

    To jest chore! Pedofile jeb..e nakłaniają do gwałcenia własnych dzieci. W jakim wy świecie żyjecie? Czyli jeśli ja miałbym dziecko i bym je nie obmacywał to znaczy że czuło by się gorsze i inne/? No weźcie ludzie! I kogo tu powinni zamykać? Wszystkich k…a tych profesorków i lekarzy! Sami się obmacujcie jak tak bardzo chcecie. Nawzajem. Będzie fajnie.!!! O zgrozo;/;/;/;/;/

  9. pfffff. 2 sierpnia 2007 / 12:56

    normalnie dla mnie jest to smieszne.!
    przeciez Wy chyba nie wiecie co piszecie.
    nie wnikam, ale potem takie dzieci to zamiast beda bardziej rozwiniete seksualnie beda sie puszczac z kim popadnie.
    zal. poprostu zal.
    i taki rzeczy w internecie pokazywac.
    czyli co mam w przyszlosci moje dziecko gwalcic czy co mi tu sugerujecie..

    buhahahaha.

  10. ona 2 sierpnia 2007 / 18:23

    “Ojcowie nie poświęcają łechtaczce i waginie córki wystarczająco uwagi. Zbyt rzadko ich pieszczoty obejmują te rejony ciała.(…)”
    co to w ogole ma byc? moj tata nigdy nie piescil mnie a jestem dumna z tego ze jestem kobieta! wiec o co tym psycholog chodzi ?

    nienormalni ludzie..;/

  11. Kasiulkaaaa 5 sierpnia 2007 / 08:41

    Matko Kochana co oni jeszcze nie wymyślą!!
    Wszedzie tylko mowa o seksualności człowieka nawet malutkie niemowlaczki chcą w to wrobic! Boże co to sie dzieje ;/

  12. Kasia 9 sierpnia 2007 / 17:35

    Nie potrafię tego zrozumieć. Moim zdaniem nie jest to naturalne, aby już w tak młodym wieku pozwalać dzieciom masturbować się.
    Przecież wielu, a raczej wszyscy psychologowie uważają, że ludzie nie powinni uprawiać seksu w wieku 13-16 lat, a nawet jeszcze starsi, a właśnie gdy pozwalamy dzieciom się masturbować w takim młodym wieku (1-3 latka). W wieku późniejszym będą chciały jeszcze szybciej współżyć.

  13. Rollin' Stone 13 sierpnia 2007 / 18:01

    „Są chwile, że ideowo sięga takich wyżyn głupoty, że już się tego nawet nie da wyśmiać. Wystarczy tylko cytować…” powiedział Rafał Ziemkiewicz o wypowiedzi Wandy Nowickiej. Do tych rewelacji ta wypowiedź też pasuje jak ulał:
    “Ojcowie nie poświęcają łechtaczce i waginie córki wystarczająco uwagi. Zbyt rzadko ich pieszczoty obejmują te rejony ciała. A tylko w ten sposób dziewczynki mogą rozwinąć poczucie dumy ze swej płci”

    Żałosne, śmieszne i… straszne

  14. monis 15 września 2007 / 19:28

    jestem w szoku..
    po prostu w szoku.
    czy ludzie nie maja sie za co zabierac ?!
    masturbacja malych dzieci!?
    zgadzam sie z opinia,ze po czyms takim, bo tego sie nie da nazwac..
    chcociaz nie, da. po takim molestowaniu to dziecko bedzie mialo albo skrzywiona psychike, bo molest9owali je rodzice lub w wieku 10 lat zacznie sie puszczac.
    prawdziwe. ;|

  15. monis 15 września 2007 / 19:29

    Ojcowie nie poswiecaja lechtaczce i waginie corki wystarczajaco uwagi. Zbyt rzadko ich pieszczoty obejmuja te rejony ciala. to mnie rozp……….
    zostawiam to, bo nie wiem czemu sie bulwersuje. szkoda mi tych niemieckich dzieci ktorych w 93% rodzice to popieraja. biedna, malutkie , niemieckie dzieciaczki ;((

  16. poprostu ja 14 października 2007 / 19:17

    mieszkam w tym kraju 2 lata ale gdybym wiedziala ze kiedys cos takiego wyjdzie na swiatlo dzienne wlasnie w tym kraju to napewno bym sie tu nie przeniosla to jest poprostu chore nie idzie tego inaczej wytlumaczyc, a z drugiej strony nie chce mi sie wierzyc ze 93% wyrazily pozytywne opinie na ten temat, opk rozmawianie o takich rzeczach i nazywanie je po imieniu jeszcze ujdzie chociaz na wszystko jest czas ale zeby dotykac dzieciaka i sie tym podniecac przeciez to 100%pedofilstwo !!!!

  17. AlkorXIII 15 października 2007 / 06:53

    Rzeczpospolita zeszła na psy. Od kiedy to BZgA jest organizacją rządową ? Wystarczy wejsc na isc stronę, by dowiedziec sie, że to fundacja, jakich wiele w Niemczech i nawet w Polsce znalazloby sie wielu wiele gorszych oszołomów (patrz ojciec Giertycha – i to europoseł) A poza tym najwyrazniej jest to przedruk ze Spiegla, czyli scieku w rodzaju naszego Faktu. Rzetelnosci wiecej panowie „dziennikarze”.

  18. Ona czyli Ja!! 19 października 2007 / 13:33

    To jest po prostu przerazajace. To jest pedofilia! Rozumiem dziecko musi byc poinformowane o pewnych sprawach ale w wieku 2-3 lat??
    Dziecko i tak wiele spraw nie zrozumie. To bylo by po prostu molestowanie. Nie chcialabym zyc w takiej spolecznosci gdzie w prawie kazdym domu istnieje pedofilia!

  19. Czubek pewnie 25 października 2007 / 08:09

    Hm… To, że rodzice powinni tulić łechtaczkę, nie wydaje mi się ważne i rozwijające. U nas szokuje to,że rodzice wogóle powinni tulić dziecko. Po co? Pedofilstwo i strata czasu. Mazgajstwo. A pozatym, to kilkuletni chłopcy juz sie masturbują, więć nie mozna udawadniać, że tego nie ma. Może by tak np powiedzieć mu, żeby nie robił tego w towarzystwie. Podobnie z dziewczynką. Kto jak nie rodzice ma sie nimi zająć? Niestety wszystko da się podciągnąć pod pedofilstwo i homoseksualizm. Trzeba się znać na psychologii, żeby wrozumieć te nie do końca dograne postanowienia. I widzicie jaki problem jest w nas? Jakie granice? Posty typu: jak można o tym mówić? Conajmniej dziwne i pohamowane.

  20. Terka 15 listopada 2007 / 21:29

    Małe sprostowanie: dziewczyna, ktora pisze o „pozwalaniu dzieciom na masturbacje”… chyba Kasia- nie wiesz że małe dzieci ucząc się własnego ciała w końcu odkrywają masturbację i również (jak dorośli) mają z tego przyjemność? nikt dzieci tego nie uczy. nie powinno się również dziecka do tego zachęcać. a już na pewno oduczać tego na siłę! zastraszać! dziecko samo oducza się masturbacji i w końcu o niej zapomina (jeśli nie jest emocjonalnie niedowartosciowane, bo wtedy traktuje masturbację jako wentyl bezpieczeństwa). Program zaproponowany przez tę niemiecką fundację bez dwóch zdań POWINIEN TRAFIĆ POD SĄD. jest to rzecz kompletnie beznadziejna. z dziećmi należy rozmawiać o cielesności i uświadamiać je- jak najbardziej, ale dopiero w momencie kiedy już coś są w stanie zrozumieć. a jeśli dziecko masturbuje się przy ludziach- powinno się od dorosłego dowiedzieć, że to sprawa intymna itd, a nie że tak powinno być. cielesność powinna być rzeczą świadomą (intymną) a nie publiczną- i tak doradzam autorom tegoż ZBAWIENNEGO PROGRAMU!

    • Maurycy 17 Maj 2009 / 19:32

      Przyjaciółko, ja na przykład nie słyszałem, jakoby dzieci same oduczały się masturbacji. Słyszałem natomiast o wieloletnich uzależnieniach, z którymi ludzie nie mogą sobie poradzić, nawet wiele lat po ślubie. I tu wcale nie chodzi tylko o niedowartościowane osoby, niestety.

      Masturbacja jest złym i nienaturalnym sposobem rozładowania napięcia seksualnego, a jedynym czego uczy jest egoizm i niemożność opanowania własnych popędów. Procentujące i promieniujące na całe przyszłe życie.

  21. Ayleid 2 grudnia 2007 / 15:14

    Ja osobiście nie lubie niemcow ale przez takie wlasnie zeczy zaczynam ich naprawde lubic i popierac 😀 Gdzyz masturbacja i reszta tu opisana jest naturalna i calkowicie normalna zeczą wy mochery.Całkowicie zgadzam sie z Valparaiso bo to co wy piszecie jest dopiero chore i naprawde to burza w szklane wody

  22. Hagard 28 grudnia 2007 / 23:42

    Właśnie takie zachowania i wychowanie prowadzi do patologii. Znacznie częściej nadmierna masturbacja i „zabawy” ciałem prowadzą do różnego rodzaju urazów psychicznych niż wstrzemięźliwość. To wcale nie pomoże w rozładowaniu napięcia, wręcz przeciwnie.
    Wg. mnie są to chore poglądy, które prowadzą do destrukcji wartości człowieka, jego seksualności i rodziny.
    Seks powinien zostać tematem tabu tylko dla wybranych, kochających się osób i tylko w ten sposób można stworzyć prawdziwą miłość i dobro.
    Brak mi słów po przeczytaniu tego tekstu, … wygląda na to, że jest coraz gorzej, jak można myśleć w taki sposób i to o małych dzieciach !!

  23. PATRYIOTA 12 stycznia 2008 / 10:01

    To jest przerazajace…to moze od razu niech zalegalizuja pedofilie…po co robic to pod jakas inna nazwa jak przeciez nie ma czego sie wstydzic ba to jest nawte wskazane to co jest w tym złego…

    Z TAKIMI TO DO GAZU… PRZEZ Z ŁAPAMI OD DZIECI PEDOFILE !

  24. Nastolatka 26 stycznia 2008 / 21:54

    przepraszam bardzo ale czytajac te informacje przeznaczone dla dorastajacej mlodziezy mnie irytuja .. byc moze …. nie uznaje wykorzystywania fizycznego dzieci ….uwazam ze teksty z ta trescia nie powinny byc $poblikowane … byc moze ktos powinien mi wytlumaczyc iz ja nie rozumiemm to co… moj ojciec powinien mnie molestowac bym czula sie zrozumiana i bym rozwinela poczucie dumy ze swej pluci …wybaczcie ale predzej bym kupila scyzoryk i k… starego zaj….. wiec prosze nie umieszczajcie tekstow o takiej tresci dla mlodziezy!!!

  25. ..... 16 marca 2008 / 21:51

    Bzdura. Jedna wielka bzdura. Jeśli chodzi o mnie to uwazam ze dziecku nie należy niczego narzucać. Ktoś tu juz pisal… ze dziecko samo odkrywa stopniowo swoje ciało. Naturalna sprawa. Nie popadajmy w skrajnosci (ani w jednym ani w drugim kierunku) dotykanie łechtaczki czy piszczoty w okolicach vaginy w tak wczesnym dziecinstwie???? Przesada. To moze tylko skrzywic dziecku psychike na cale zycie. Wszystko w swoim czasie!!!!

  26. jaki żal!!!!!!!!!!!! 26 marca 2008 / 20:01

    To chore! Moze to wplynac na cale zycie dziecka:/ Przeciez tu chodzi o psychike malucha a nie o zapsokojenie potrzeb”ojca” :/

  27. xnakox 17 kwietnia 2008 / 18:50

    Hmmm… zacznijmy od tego, czy my sami pamietamy czasy gdy mielismy 3 latka ? Bo ja np. nic kompletnie nie pamietam ^^
    Tak wiec po co to…
    Pozatym, sądze ze wiekszosc polaków była by przeciwna aby dorośli mezczyźni, „ojcowie”, dotykali małe dziewczynki po ich miejscach intynnych… bo jak sama nazwa wskazuje jest to miejsce INTYNNE !
    Nie wszyscy psychologowie mają racje, taka jest prawda.
    I mysle, że każdy z nas zrobi tak jak uważa.
    Ja należe do grupy osób, która wychowując swoje dziecko, wytłumaczy mu co to sex, ale stopniowo gdy zacznie wiecej rozumieć i poukłada mu sie troszke w główce… i taki sposób wg mnie jest najlepszy.

  28. malar 25 kwietnia 2008 / 19:17

    Głupoty !!!
    kompletna bzdura !!!
    Ci którzy to czytają niech spojrzą raczej na komentarze a nie na te bzdury w tekście…

  29. marcin76 5 Maj 2008 / 13:16

    brak słów

  30. Kasia 6 Maj 2008 / 21:13

    Po przeczytaniu tego artykułu jestem w szoku. Jest to dla mnie niedopuszczalne i chore. A Ci co tą ‚akcję’ popierają dopiero mają nieźle pokręcone. Popieram wypowiedzi, iż jest to pedofilia. Sąd powinien się tym zająć.

    Rozwalająca była część zaspokajania tatusia, poprzez dotykanie jego penisa (oczywiście tylko w celu ‚poznania’ go!). No po prostu paranoja!

  31. entent 23 Maj 2008 / 18:32

    żenada, a najbardziej szkoda mi tych co się niby z tym artukułem zgadzają, a kto ma inne zdanie ten odrazu jest moherem…

    szczególnie szkoda mi niejakiego Adyleina, dorośnij albo żyj dalej w swoim paranoicznym matryksie (pewnie nawet nie czytałeś tego artu), ziewanko y politowanko

  32. qwq 24 czerwca 2008 / 15:26

    moim zdaniem to zupełnie normalne że małe dzieci się masturbują ( 7 letni ojciec )

  33. Rufi 8 lipca 2008 / 11:58

    To jest… powiedzmy prosto z mostu ostro poje…!!!!!! Przecież to zwykła pedofilia wyobraźcie sobie wspomnienia tego dziecka w 4-6 klasie masakra na WDŻR dowiedziało się iż być może było gwałcone SZOK!!
    Tego co to wymyślił uznaje pedofilem!

  34. bart 29 sierpnia 2008 / 12:47

    Czy to rzeczywiscie Niemcy………….

    Czy to zmowa zeby Niemcow niszczyc…….

    To jest jedna z metod

    inne to uzaleznianie finansowe zadluzenia bankow

    wielkich koncernow

    i zadluzenia moralne afery zdrowotne ……itd

    Komu na tym zalezy?…………..

  35. Totalna-masakra 20 września 2008 / 23:45

    O boże. Przecież to jest jak molestowanie. Ojciec powinien dotykać swoją córkę po waginie ?? Przecież to chore i pozbawione wszelkich zasad moralności. W życiu nie macałbym ( tak właśnie trzeba to nazwać) swojej córki po „kubeczku miodu” . Internet nie służy do publikowania takich bredni !!! Osobiście uważam , że nadmierna masturbacja prowadzi do poważnych konsekwencji, a przecież kiedy MAŁE dziecko zacznie ” bawić ” się swoimi genitaliami to w wieku dorosłym może mieć poważny problem z uprawianiem NORMALNEGo seksu gdyż organizm będzie przystosowany do mechanicznego zaspokajania ów potrzeby i kiedy przyjdzie co do czego wtedy będzie lipa. Poszerzy się bezpłodność a za 300 lat człowieka jż nie będzie. No może trochę przesadziłem. ale i tak uważam że osoba w ogóle publikująca ten bzdurny artykół ma nie równo pod kopłą , tak samo jak Profesorzy od siedmiu boleści. Dotykać dziecko po Genitaliach – Tak właście powstają pedofile i inni zboczeńcy. Jestem zbulwersowany taką postawą ludzi.

  36. Totalna-masakra 20 września 2008 / 23:57

    „Kiedy mówimy o dotykaniu genitaliów dzieci, chodzi nam o to, żeby dziecko nie dorastało w przekonaniu, że jego genitalia są obłożone tabu, że są czymś, czego nie wolno dotykać, czymś, co nie istnieje. To prowadzi do zaburzeń w późniejszym życiu.” ?! wybaczcie ale kiedy ja byłem mały to mój penis nie był tematem tabu . Nie był w ogóle tematem . wtedy żyłem w przeświadczeniu iż jest to zwykły ” siusiak” a kiedy zaczeło sie dziać to i owo to się sam skumałem. I co -mam zaburzoną psychikę??-NIE!! studiuję na politechnice , mam narzeczoną i gwarantuje ,że wiem wszystko na te tematy , pomimo , że mama mnie nie dotykała jak byłem malutki .

    W końcu od czego są książki i w ogóle. dziecko sobie poradzi. POza tym zwykła rozmowa z dzieckiem na te tematy definitywnie wystarczy. Całe życie tak było a teraz jacyś debile prubują to zmienic. Nie nie nie. Nie da rady. Będziemy walczyć z pedofilią i nakłanianiem do niej.

    • keris 27 września 2009 / 12:36

      od czego są książki – dziecko sobie poradzie
      he he
      mam narzeczoną i wiem wszystko na te tematy
      serio i na polibudzie cię tego nauczyli ?
      pewnie jak miałeś lat 12 może 13 poszedłeś do księgarni i poprosiłeś o książkę dla siebie – tak ? – a potem pobiegłeś do mamy i powiedziałeś , mamo sam sobie radzę – zobacz jaką mam fajną książkę.
      nie czarujmy się .
      ten niemiecki poradnik jest wypaczony , ale nasze polskie podejsćie do tematu jest tak samo wypaczone
      dziecko sobie poradzi.
      rozwaliłeś mnie

  37. johny 24 stycznia 2009 / 11:34

    to jest dla mnie szok niemcy to chore społeczeństwo nie zgadzam się z tymi broszurkami ja bym to zakazał niech ludzie przejżą na oczy co się dzieje ale dla mnie to jest szok totalny CHORZY rodzice w niemcach

  38. to jest chore 24 stycznia 2009 / 11:38

    jestem zbulwersowany tą opinią to jest core niemcy niech się leczą bo mnie to wkur*** te bzdury co ludzie piszą to jest chore mam tego świata dość.Kto to wymyślił

  39. I20 5 lutego 2009 / 18:32

    Szczerze powiedziawszy nie pamietam jak mialam trzy lata, ale jestem pewna, ze moi rodzice nie postępowali tak jak 93% niemców by zrobiła dzisiaj. Równiez wiem, że moja sprawność seksualna nie wzrosła wraz z wiekiem, żyłam nie bawiąc sie moimi genitaliami zamiast lalkami. Wydaje mi się, że szkoła powinna umoralniać, dlatego tez mamy lekcje biologii lub przystosowanie do życia w rodzinie. Nie rozumiem programu jaki proponują nasi sąsiedzi, jest on wbrew moralności. Jednego możemy być pewni, w naszym kraju ta „ustawa” nigdy nie przejdzie. Przeciez tu panuje Kosciół, a z powyższego artykułu wynika, że rodzice powinni onanizować własne dzieci.

  40. Edyta 2 marca 2009 / 11:02

    To koszmarne do czego namawiają w tym artykule szczerze mówiąc wydaje mi się to totalnie wyuzdane z pewnością nie pisał tego nikt normalny tylko zapewne pedofil który próbuje zmanierować i ogłupić co niektórych !takiego toja bym za …powiesiła.na środku rynku.

  41. Paula 13 marca 2009 / 13:49

    Czasem dziwie się, że ten Swiat jeszcze istnieje a Bóg jest tak miłosierny ze pozwala takim ludziom chodzic po ziemi i tworzyć takie brednie i jeszcze wprowadzac w życie. Apokalipsa…..

  42. heh 13 marca 2009 / 22:19

    Ojcowie !!! – nie wycierajcie pupy swoich córeczek gdy zrobią kupę – TO MOLESTOWANIE !

    Matki !!! – nie odciągajcie napletka swoim synkom, choćby dostali zapalenia przez nieczyszczenie penisa – TO MOLESTOWANIE !

    Rodzice !!! – możecie dotknąć każdego kawałka ciała dziecka oprócz pochwy lub członka – bo to będzie już GWAŁT !

    Ludzie, zastanówcie się pierw co wam chodzi po głowach gdy czytacie zamieszczony artykuł – mnie chodziło po głowie dobro mojego dziecka, a Wam ? Jak widać niektórzy utożsamiają dotknięcie pochwy swojej córeczki np. podczas łaskotania za gwałt… to żałosne

    Właśnie przez to, że polscy rodzice tak robią, później ich dzieci po basenie biorą prysznic w ubraniach, bo się wstydzą rozebrać…

    Czy ktoś tu ma jakiekolwiek pojęcie o psychologii, pewnie niewielu, ale za to wielu jest wspaniałych mędrców i specjalistów od wsadzania rodziców do gazu.

  43. ilu 20 kwietnia 2009 / 22:04

    ale w tym artykule chodzi własnie o to zeby robić coś wiecej niż : „Ojcowie !!! – nie wycierajcie pupy swoich córeczek gdy zrobią kupę – TO MOLESTOWANIE !” itd. Jakos nigdy nie zauwazylam zeby dzieci myły sie po basenie w ubraniach wrecz przeciwnie…

  44. Grafikak23 29 Maj 2009 / 11:54

    „To wszystko jakieś chore!”
    Od bardzo dawna powtarzam, że skrajności są złe. Kiedy byłam dzieckiem do około 4 – 5 roku życia, to mój tato (mama nie mogła ze względu na kręgosłup) po kupie mył mi pupę, wiem, że jak byłam niemawlakiem, pielęgnowali mnie oboje, dowiedziałam się też niedawno od mamy, ze sama namawiała tatę do tego, bo miał obawy, by nie zrobić mi „krzywdy”. To jest normalne. Nienormalnym jest unikanie własnego dziecka w pewnych sytuacjach ze względu na jego płeć (inną niż moja). Wg. mnie też nienaturalną jest sytuacja, w której tato doprowadza do podniecenia swojej maleńkiej córeczki, chyba, że zdarza cię to przy okazji jakiś czynności pielęgnacyjnych.
    Jeśli chodzi o uświadamianie i odkrywanie swojej seksualności, to wydaje mi się, że większość dzieci krok po kroku, przez całe swoje dziecięce życie, aż do dorosłości poznaje siebie, swoje ciało i potrzeby. Jeśli pojawia się masturbacja, to trudno. Ktoś wcześniej napisał, że dziecko z czasem prawdopodobnie o niej zapomni. Te dzieci, które nie zapominają, a zostaną na niej przyłapane, powinny (podkreślam: moim zdaniem) usłyszeć, że to sfera intymna i nie należy „dotykać się” w obecności innych, ale NIE POWINNO SIę NA NIE KRZYCZEć, mówić, że to złe itd. To jest naturalne i każdy rodzic powinien mieć taką świadomość.

    Ludzie dorośli, przez własne tendencje do przesady robią sobie problem. Złe jest to, że nie umiemy wyznaczyć jakiejś naturalnej normy zachowań, stąd takie dyskusje.

    Skrajności są złe!

    Pozdrawiam

  45. ona 29 Maj 2009 / 12:37

    Droga/i heh
    piszesz że czytając ten artykuł nie widziałaś nic gorszącego i to my jesteśmy źli bo coś sobie pomyśleliśmy. Normalne jest że rodzice wycierają pupę dzieciom itd.
    Pytanie czy na prawdę przeczytałaś ten artykuł? To proszę wytłumacz mi, jak rozumiesz poniżej zacytowany tekst z tego artykułu:

    “Kiedy dziewczynka wkłada sobie przedmioty do waginy, rodzic powinien tylko wtedy interweniować, kiedy istnieje ryzyko, że zrobi sobie krzywdę. Na przykład kiedy jej wargi sromowe są już spuchnięte od ocierania się o fotel. Wtedy trzeba powiedzieć dziecku, że nie powinno się kaleczyć. Tłumacząc równocześnie, że stymulacja genitaliów jest całkowicie w porządku”

  46. sztajber 16 czerwca 2009 / 10:24

    Tych pedofilów co chcą zalegalizować molestowanie niemowlaczków wsadzić do pieca w Auschwitz i kominem wypuścić. To by Polska zarobiła na utylizowanych zboczeńcach.

    • Scott Willer 6 sierpnia 2009 / 14:08

      Jesteśmy ludźmi nie zwierzętami, seksualne pieszczoty z własnym kilkuletnim dzieckiem to popierdolona głupota, widocznie niemcy chcą wyhodować armie maniaków seksualnych pod hasłem „czuje się dobrze ze swoją płcią”. Jako ludzie potrafimy tłumić pewne prymitywne instynkty i używać rozumu, to różni nas od zwierząt. Nigdy nie byłem molestowany przez rodziców ani uświadamiany o swojej seksualności i naturze, a nie narzekam. Wszytko co dzieci muszą wiedzieć o seksie dowiadują się w szkołach i internecie, oczywiście w zbyt płytkiej formie i tu powinni wkraczać rodzice, a nie macać córeczki po łechtaczkach żeby się czuły dumne że są kobietami, to znaczy że jak nie będę molestował swojej córki to do końca życia będzie miała kompleksy ? I będzie miała problemy z mężczyznami ? Do jasnej kurwy co za brednie. Jaki chory człowiek poczuł by podniecenie od dotyku dziecka ? Co za pojebaniec to wymyślił (Bulwers)

      Co do tam postów wyżej, nie jest wstydem pielęgnować swoje dziecko, i nie ma w tym nic perwersyjnego. I tam ktoś pisał że nienormalnym jest unikanie swojego dziecka ze względu na płeć, przepraszam o czym Pani pierdoli, czy w tym artykule jest coś na ten temat ?

      Dalej jakiś intelektualny gigant zamieścił równie błyskotliwy post jak on sam ponownie z tematu o podniecaniu się ojca od dotyku córki dochodzi do pielęgnowaniu penisów swoich synów

      Masturbacja może i jest rzeczą naturalną u dzieci jak zarówno i u dorosłych, co nie znaczy że wszyscy powinniśmy się onanizować i mieć pewność „to jest spoko, możemy to robimy, synku idź obejrzyj pornoska i się trochę ze sobą zabaw”, psy liżą sobie wzajemnie jaja może my też zaczniemy bo to naturalne ?

      • Nara 3 listopada 2009 / 19:02

        Jak bardzo to wszystko jest chore.Mam 65 lat i pierwszy raz czytam w intern.o takich mozliwosciach.Przeciez to jest Sodoma i Gomora do potegi entej.Swiat jest tak bardzo zboczony?

  47. asia 11 listopada 2009 / 16:55

    Uważam, że to kto to pisał ma słoności pedofilskie i powinien się leczyć!!!

  48. Cichy obserwator 9 grudnia 2009 / 06:55

    „Keris” rozpoczał ważny temat, popadamy w skrajnosci. Kilka lat temu zanosząc zdjecia swojego dziecka z kąpieli do salonu fotograficznego by je wywołac mozna było usłyszeć ” ale ladnie dziecko” czy inne miłe słowa. Nie wiem czy to juz weszło w zycie ale w USA rodzic moze kąpac swoje dziecko do określonego roku życia. Nie wiem jak wy ale dla mnie to co prezentuje ten artykuł jest dość bulwersujące. Rodzicem nie jestem ale chyba trzeba mieć lekko niepokolei w głowie, zeby pieścić swoją własną córkę i pozwalać by ona to powiedzmy w ramach swojej własnej edukacji „odwzajemniała” jak proponują to w artykule. Uważam, ze to jest bardziej pedofilotwórcze niż cokolwiek innego, bo rodzić, który juz się przełamie by zrobic coś takiego moze to polubić i co w tedy?!

    Wybacz narodzie niemiecki ale nie jesteś normalny…

  49. maartuchaa 11 kwietnia 2010 / 22:19

    rodzice mają dotykać własne dzieci w taki sposób????!!!! to już przesada!!!!!!

  50. dg 12 Maj 2010 / 21:41

    ludzie opamiętajcie się. ten artykuł uważam oczywiście za przesadę ale jak ktoś dobrze zauważył, nie popadajmy w skrajności. przecież nie można kojarzyć zachowania 2-3 latka z sexem tak jak to rozumieją dorośli. najtrafniejsze określenie to poznawanie własnego ciała i jego reakcji. tak się składa, że jestem matką dwóch córek, 10 lat i 2,5 roku. starsza przeszła ten etap, trwało to około półtora roku. i nadal jest normalnym dzieckiem. teraz młodsza właśnie zaczęła w ten sposób poznawać siebie. co robię? staram się odwracać dziecka uwagę i zająć czymś innym, ale nie zawsze się udaje. czasem trzeba poczekać. staram się okazywać dzieciom miłość, dawać ciepło i poczucie bezpieczeństwa. i oczywiście nie robię z tego poznawania się żadnego problemu. to taki sam etap w rozwoju dziecka jak nauka mowy czy chodzenia. sprawy genitaliów uważam trzeba traktować normalnie, czyli ani nie udawać, że ich tam nie ma, ani przesadnie nie zwracać na nie uwagi. dobrym momentem na rozmowy jest codzienna pielęgnacja, kąpiel. wtedy dziecko jest rozebrane do mycia a przy okazji można nawiązać do tematu. uważam, ze chore jest podejście pieszczenia przez ojców swoich córek w sposób opisany w artykule. moim zdaniem wystarczy zwykła codzienna pielęgnacja, tata też może wykąpać dziecko, umyć intymne zakamarki, ale w taki sam sposób jak myje się ręcę, buzię i stopy. i to jest ok. a jak córka weszła do łazienki kiedy mąż był rozebrany, nie wpadł w panikę i nie zaczął się gwałtownie czymś zasłaniać, ale też nie stał przed córką i nie eksponował swoich przymiotów, tylko w normalnym tempie się poprostu ubrał. dziecko miało okazję zorientować się jaka jest różnica między mamą a tatą, i uważam, że lepiej tak niż z internetu czy filmów porno. z biegiem czasu wytłumaczę jej co to intymność, że się nie wchodzi komuś do łazienki i że się nie eksponuje własnego ciała w całości. ale to proces rozciągnięty na kilka lat. starsza córka ten etap ma za sobą, teraz przyszła kolej na pytania co robiły te dwa pieski, czym jest sex i dlaczego dorośli to robią, pyta o najróżniejsze pojęcia zasłyszane w szkole i tv, a ja staram się jej tłumaczyć słowami i zakresem odpowiednim do wieku żeby zaspokoić ciekawość, bez szczegółowych wykładów, by pokazać dziecku co jest dobre co złe, co normalne a co nie. a wracając do artykułu… odwracając sytuację, jak w takim razie według autorów powinna zachowywać się matka wobec syna? dlaczego rozpatruje się tylko ojców?czy według tych poglądów matki też powinny pieścić synów i same dawać się dotykać? bez przesady! dziecko może zobaczyć rodzica nago i spytać co tam ma, ale wzajemne obmacywanie jest chore. a już napewno gdy sprawia to dorosłemu przyjemność. należy dziecku wytłumaczyć stosownie do wieku co gdzie ma i po co, a pieszczoty – jak wszystko – muszą mieć swoje granice.

  51. Lestat 15 czerwca 2010 / 17:23

    Ci którzy pisali ten artykuł powinni się zastanowić nad ty co piszą i potem udać się do psychiatry ….. Poj********* ludzie..

  52. Columb 26 czerwca 2010 / 10:16

    ;/ Według mnie to taką książkę mógł napisać tylko pedofil … I ogólnie zgadzam się z Zuzką …

  53. torm 24 października 2010 / 13:01

    tak jakby kurde… facet był jednym wielkim fiutem, a kobieta łechtaczką…

    do Pana ECKHARDT SCHEFFER’a: trzaśnij się patelnią w ten swój durny łeb… jakbyś trochę znał się na biologii to byś wiedział, że seks służy podtrzymaniu gatunku… a nie kopulowaniu non stop jak zwierzęta… może niedługo ktoś mi napisze, że jak widzę ładną dziewczynę na ulicy, to mam ją zgwałcić, żeby nie chamować swoich instynktów? nosz…

    Wiecie co ja myślę o tym, to jest chyba jedna wielka psychologia reklamy… :/

  54. Dudi97Mizama 7 grudnia 2010 / 18:22

    Ja to bym potem przeżywała że mnie ojciec za młodu gwałcił, na pewno nie byłabym dumna z tego że jestem kobietą!

  55. yelonky222111 13 stycznia 2011 / 19:07

    PEDOFILE *

  56. Kris 30 kwietnia 2011 / 15:03

    Mówią, że poziom moralny cywilizacji euroatlantyckiej osiąga dno. Wygląda na to, ze to prawda. Też nie chcę żyć w takim kraju jak Niemcy.

  57. Masturbacja na wesoło i inne filmiki 9 Maj 2011 / 16:06

    Witam Nazywam sie Adrian Emanuel Najda.
    Mam 29 lat i dużo przeżyłem w życiu jak i tez w młodzieńczych latach masturbowałem się i wiem ze jest to wynikiem dojrzewania pułciowego zakochania się jak i popędu cywilizacji ludzi w świecie mediów oraz przekazu codziennego życia oraz mody życia ludzi trędu mody . Lecz człowiek jest poprostu podpożądkowany oglądać wspólczesnym świecie bilbordy Kobiet które sa nagie oraz różnych zjawisk w życiu a przez co utrwalania myśli i zapamiętywania w życiu przyjemnych pobudzających erotycznych przekazów jakie współczesny swiat niesie w obrazie żeczywistosci. Więc stwierdzić mozna jednoznacznie ,że pobudzony przez podniecenie nażądu półciowego a przez to masturbację ludzi i ich fantazji nie będzie grzechem a poprostu chorobą życia cywilizacji współczesnego swiata. Pragnę dodać a że Jestem wybrańcem Bożym i Bóg mnie wskrzesił aby pomuc ludzią . Dlatego tez jako Syn pragnę pomuc. Miłość ma to do siebie że ma silne bodżce którymi sie kierujemy w życiu i na codzień utrwalając sie w naszej pamięci . A człowiek kieruje się pożądliwością sexualną więc otwarcie mówiąc jest to normalne a ze ludzie mają pożądanie sexualne i potrzebują ciepła i rodzi sie w ich miłość bycia razem . Bądżmy mocni Wiara Nadzieja i Miłością aby być godni zbawienia zapalmy iskierkę w sercu aby płoneła raze dając światało miłości. Pozdrawiam ! Adrian Emanuel Najda

  58. TomekIno 30 czerwca 2011 / 23:58

    Popieram treści zawarte w tej ulotce. Sam byłem wychowywany konserwatywnie – wpajane miałem, że kontakty z dziewczynami są czymś złym. Teraz, w dorosłym życiu mam zahamowania.

  59. policjant 13 września 2011 / 21:13

    prosze o zlikwidowanie tego bo zarobisz za chwile 12 lat za pedofilie

  60. Aspirant 8 lipca 2012 / 15:53

    Pedofile nie inaczej ,dziecko samo sie ukształtuje pod tym kątem jak każde z nas .“Ojcowie nie poświęcają łechtaczce i waginie córki wystarczająco uwagi. Zbyt rzadko ich pieszczoty obejmują te rejony ciała.(…)” czyli wychodzi na to ze tatus ma zajac sie cipka corki a nie zony? przeciez to jest chore i zboczone ,autora tego artykułu powinien zbadać psychiatra albo powinien byc postawiony zarzut pedofili

  61. konrad 16 września 2012 / 00:37

    dzieci juz w tym wieku czytaja wiec nie piszczie pierdoł
    \

  62. zszokowana mama 15 listopada 2012 / 21:28

    zaczełam czytac i nawet nie mam zamiaru kończyc TO JEST CHOREEEEEE!!!!!!!,NIENORMALNI LUDZIE CO TO NAPISALI,powinni się leczyc.PSYCHICZNI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!masz rację policjant popieram ,ale powinni dostac dozywocie albo jeszcze gorzej

  63. jantur002 3 stycznia 2017 / 23:02

    Kto zapoczątkował bawienie się genitaliami dzieci…

  64. Magda k 28 marca 2017 / 13:13

    Co to kurwa jest sredniowievze czy jakas zacheta na pedophile masakra ze internet pozwala na takie szmatlawce .nawet nie doczyralam do konca tego scierwa.kurwa kto to pisze ludzie po szkolach zygac sie chce

Dodaj odpowiedź do Nastolatka Anuluj pisanie odpowiedzi

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.