Polecam produkt – kamera cyfrowa Panasonic HC-V270EP-K

Przed wakacjami kupiłem kamerę Panasonic HC-V270EP-K. Potrzebowałem jej do nagrywania dzieci. Jest to już moje czwarte urządzenie do nagrywana po dwóch cyfrowych aparatach i Sanyo Xacti CG10. Między ta ostatnią a Panasoniciem jest przepaść technologiczna.
Nie miałem jakichś wybujałych potrzeb. Wyszedłem z założenia, że wszystkie nowe kamery (w danym segmencie cenowym) są podobnej jakości. Zależało mi na 3 kwestiach: małe urządzenie (sanyo nosiłem w kieszeni spodni), szeroki kąt nagrywania (niezbędny do nagrywania w domu) i dobra jakość nagrania przy słabym oświetleniu.

Plusy:
Bardzo dobrze nagrywa przy słabym oświetleniu,
Szeroki kąt nagrywania (jedna z nielicznych kamer w tej cenie która ma ogniskową obiektywu 28mm),
Dobra stabilizacja przy nagrywaniu,
Przyzwoita wielkość kamery (chociaż znacznie większa niż Sanyo),
Bardzo dobra jakość jak za 1100 zł,
Przyzwoita bateria (możliwość zarejestrowana ponad 60 min nagrania na jednej baterii),

Minusy:
– Nie ma żadnego manipulatora, wszelkie ustawienia realizuje się na dotykowym ekranie.
– Miejsce wkładania karty SD

Skomentuj

