Polska100 kontra wyczyny na międzynarodową skalę

Podobnież Polska Fundacja Narodowa zamierza wydać do 20 mln zł na projekt Polska100. Ma być to DWULETNI rejs dookoła świata w wykonaniu Mateusza Kusznierewicza (i jego kolegów ;).

A słyszałeś o opłynięciu Antarktydy w 72 dni. Przez 9 osobową grupkę polaków. Jak to wykorzystano medialnie?
A wystarczyła agencja PR, przeszkolenie dla załogi z kręcenia filmów i łącze satelitarne do ich transmisji. Czy z takiej historii można zrobić pozytywny przekaz? Czy można z takim przekazem dotrzeć do milionów osób? Jaki można by z tego zrobić „serial dokumentalny”.
Bez promocji tego wydarzenia prawie nikt o tym nie wie. Film ze startu obejrzało mniej niż 2000 osób. A na FB obserwuje ich 1500 osób. Szukałem relacji z wydarzenia po angielsku ale nie znalazłem

DCIM100GOPROG0080486.JPG
Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.